غذای پیش از مسابقه و بین دو مسابقه متوالی
کشتی کامیاران
Hell In A Cell 2014
Night Of Champions 2014



( تاریخ برگزاری :26 اکتبر ( 5 آبان
: مسابقات ثبت شده
John Cena --- Dean Ambrose
Seth rollins --- Cena VS Ambrose Winner
: مسابقات احتمالی
Aj Lee --- Brie Bella
Rusev --- Shamus
Goldust & Stardust --- Usos
Hell In A Cell 2014 Timer :


John Cena --- Brock Lesnar
Seth Rolins --- Roman Reigns
Shamus --- Cesaro
Dust Brothers --- Usos
The Miz --- Dolph Zigler
Rusev --- Mark Henry
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کامیاران و آدرس koshti.kamyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قهرمانان فعلی




World Heavyweight Champion
Brock Lesnar




Intercontinental Champion
Dolph Zigler





United States Champion
Shamus






Tag Team Champions
Dust Brothers





WWE Divas Champion
Aj LEE


ارسال شده در : شنبه 2 آذر 1392 ا 23:32
نویسنده :علی آرمین

 کشش

حرکات کششی مربوط به عضله ای که در حال تمرین کردن است را بین ستها انجام دهید زیرا بدین طریق گردش خون در بدن بهتر انجام شده ضمن اینکه جذب مواد غذایی نیز ارتقا می یابد همچنین قدرت انعطاف عضلات خیلی بیشتر می شودبدین معنی که وقتی عضلات پمپاژ خون می شوند بیشتر انبساط می یابند .

تغییر برنامه تمرینی

عضلات به مرور زمان به فشار و تعداد تکرار عادت می کنند و دیگر تمرینات برایشان عادی می شود برای جلوگیری از بوجود امدن این حالت و عادت نکردن عضلات می بایست نوع تمرین زاویه انجام حرکت مقدار وزنه و … را تغییر داد تا بتوان باعث رشد عضلات شد.

وزنه های آزاد

انجام حرکت با دمبل و یا هالتر باعث درگیر شدن عضلات بیشتری در بدن می شود ضمن اینکه عضلات تعادل کننده (عضلاتی که به عنوان نگهدارنده ثبات بدن درگیر می شوند ) داخل بدن نیز وارد عمل می شوند و انها هم رشد می کنند .

استفاده از وزنه های ازاد همچنین به فرد اجازه می دهد که حرکت را از زوایای مختلف و با دامنه حرکتی کامل انجام دهد ولی با تمام این وجود کسی منکر این قضیه نیست که استفاده از دستگاه اسمیت چقدر مفید و موثر می باشد زیرا همین دستگاه به فرد اجازه می دهد که بورت تمرکزی بر روی یک عضله فشار وارد سازد ضمن اینکه فرد هیچگونه نگرانی نه در مورد تعادل وزنه سنگینی وزنه و بودن یه حریف تمرینی بالای سر ندارد.

وعده های غذایی زیاد

با وجودیکه پروتئین موجب عضله سازی می شود این کربوهیدرات است که باعث تهیه انرژی برای اجرای حرکات می شود برای یک بدنساز که خواستار افزایش حجم می باشد دو ضرورت وجود دارد

۱ -  حداقل ۲٫۲ گرم پروتئین به ازای هر کیلو وزن بدن باید در روز مصرف کند که البته می بایست این مقدار را در ۵ تا ۶ وعده در روز مصرف کرد

۲ – حدودا ۲۰ دقیقه بعد از انجام برنامه تمرینی از یک وعده غذایی که نسبتا از کربوهیدرات زیادی نیز برخوردار می باشد استفاده کنید که حتما مقداری از این کربوهیدرات بصورت کربوهیدرات ساده باشد .

(کربوهیدرات ساده مثل آب میوه شیرین می باشد ) البته این وعده می بایست حداقل شامل ۲۵ گرم پروتیئن نیز باشد.

فشار ثابت

منظور از فشار ثابت این می باشد که حرکات را می بایست به نحوی اجرا کنید که در هیچ نقطه از دامنه حرکات مفاصل قفل نشوند . زیرا قفل شدن مفاصل یعنی برداشتن فشار از روی عضله و این یعنی هدر دادن تمام انرژی زیرا عضلات برای رشد نیاز به یک فشار ثابت که در مدت معینی به آنها وارد شود دارند .

تکرارهای فشاری  ,   منفی

بعد ازینکه به خستگی نهایی عضله رسیدید برای ۲ تا ۳ ثانیه استراحت کنید و دوباره هر چند تکرار که توانستید حرکت را انجام دهید یک روش دیگر این است که حریف تمرینی داشته باشید تا در اجرای  ۳ تکرار اخر به شما کمک کند و یا اینکه مقدار وزنه در هنگام اجرای حرکت با دستگاه را برایتان کمتر کند .

اکثر متخصصان روی روش تکرارهای منفی تاکید دارند تکرارهای منفی برای مثال در حرکت جلو بازو با هالتر به این صورت می باشد که قسمت مثبت حرکت زمانی است که وزنه به سمت بالا می برید و قسمت منفی حرکت زمانی است که وزنه را پایین می برید .

در این روش حریف تمرینی در هنگام بالا بردن وزنه به شما کمک می کند در قسمت پایین امدن  وزنه به عهده خود خودتان میباشد که می بایست انرا با کنترل و اهسته پایین بیاورید در بعضی حرکات مثل بارفیکس و پارالل احتیاجی به حریف تمرینی نمی باشد و می توانید با کمک از یک چهار پایه خود را به بالا برید و سپس به ارامی در مقابل وزن بدن مقاومت کنید و پایین بیایید .

 تکرار آهسته

در این خصوص پیشنهاد می شود که قسمت مثبت حرکت را در طول یک تا دو ثانیه و قسمت منفی حرکت را نیز بین ۲ تا ۴ ثانیه اجراء کنید ضمن اینکه در قسمت انقباض نهایی عضله نیز برای یک ثانیه مکث کنید .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وب

کارشناس تربیت بدنی ودکتری مدیریت ازدانشگاه تهران 1-مربی درجه 2ازجنوب غرب تهران ومربی کشتی تهران وکرج ونظرآباد 2-مربی درجه 2ژیمناستیک 3-داور فوتبال ,والیبال 4-مربی آمادگی جسمانی وشرکت درکنفرانس آسیایی تهران درمورد آمادگی تیم های ورزشی5-مدرس دانشگاه آزاداسلامی وعلمی کاربردی درشرق تهران toofanlight@yahoo.com
Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 10 اکتبر:
1. Brock Lesnar
2. John Cena
3. Seth Rollins
4. Dean Ambrose
5. Dolph Ziggler
6. Randy Orton
7. The Usos
8. Sheamus
9. Aj Lee
10. Paige
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 286
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1